Ingatlan bérbeadási-értékesítési referens

A főváros egyik legmeghatározóbb, 8 éves múltra visszatekintő, bérbeadással és értékesítéssel foglalkozó, jó hírnévvel rendelkező ingatlan irodája ambiciózus új kollégákat keres

INGATLAN BÉRBEADÁSI-ÉRTÉKESÍTÉSI TANÁCSADÓ

pozícióba.

A cégről:

Az Iroda Budapesten és annak vonzáskörzetében felkészülten, professzionális módon végzi bérbeadói és eladói tevékenységét, ügyfeleiknek teljes körű ügyintézést biztosítva.

Széleskörű szolgáltatásuk részét képezi a társasházi lakások, önálló családi házak, telkek, ipari és kereskedelmi ingatlanok bérbeadása valamint értékesítése.

Az Iroda célja a minőségi, biztonságos, megbízható és emberközpontú szolgáltatás nyújtása a nem mindig egyértelmű budapesti albérlet- és lakáspiacon.

Reagálva az ingatlan szegmens változásaira és dinamikus növekedésére keressük további új kollégáit nívós belvárosi irodájukba, amihez várjuk agilis, kreatív, kitartó és ambiciózus új kollégák jelentkezését, akik sikerre éhesek, energia befektetéseiknek megfelelő átlagon felül jövedelmet szeretnének elérni, tudnak és akarnak is önállóan dolgozni.

Kit keresünk?

  • Aki egy kereteket és biztonságot adó cégen  belül a maga ura szeretne lenni, és felelősségteljesen tudja kezelni a szabadságát,
  • Aki szereti az ingatlanpiacot és az értékesítést,
  • Akit érintett a Covid virus okozta Pandémiához köthető elbizonytalanodás, de már tapasztalatokkal bír vendéglátás, idegenforgalom, kereskedelem vagy akár biztosítási, hitelezési területeken és szeretné a meglévő ismereteit, nyelvtudását, stb. adaptálni egy gyors átképzést követően az ingatlan szakmában,
  • Aki legalább 500E Ft nettó fizetéstől felfelé gondolkodik jövedelmi oldalon.

Hogy néz ki egy átlagos ingatlantanácsadói nap?

  • Kapcsolatépítés telefonon és személyesen a tulajdonosokkal és a leendő bérlőkkel
  • Lakások látogatása és felvétele - fotózás, adatok, paraméterek felmérése, rögzítése
  • Lakások mutatása az érdeklődőknek
  • Folyamatos telefonos és e-mail-es kapcsolattartás az ügyfelekkel
  • A bérbeadási, értékesítési folyamat komplett lebonyolítása

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Kiemelkedő kommunikációs képesség
  • Ügyfélközpontú értékesítői szemléletmód
  • Jó kapcsolatteremtő képesség
  • Kiváló szervezőkészség
  • Talpraesettség, kitartás
  • Belső motiváció és szorgalom, proaktivitás
  • Igényes megjelenés
  • Erkölcsi bizonyítvány

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Angol nyelvtudás
  • Telemarketinges tapasztalat
  • Értékesítői tapasztalat
  • Ingatlanpiaci ismeretek
  • Ingatlanközvetítői OKJ vizsga
  • Építészeti ismeretek
  • Budapest és az épületek szeretete

Amit kínálunk:

  • Átképzési program
  • Finanszírozott hirdetéstámogatás a legjelentősebb hirdetési portálokon
  • Professzionális, korszerű ingyenes beléptető tréning
  • Személyre szabott mentorprogram
  • Korlátlan telefonhasználat
  • Önállóan beosztható munkaidő, home office lehetőséggel
  • Bérbeadás mellett eladási divíziók
  • Kiszámítható és az ingatlanpiacon egyedülálló jutalékmodell
  • Saját honlap és belső CRM rendszer
  • Prémium juttatások
  • Tágas 150nm-es belvárosi iroda, asztalpénz fizetése nélkül :)

Állás, munka területe:

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Ingatlanértékesítő
  • Értékesítési munkatárs
  • Építőipar, Ingatlan
  • Ingatlan- építőipari értékesítés

Szükséges tapasztalat:

  • Nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Egyéb juttatások:

  • szakmai tréningek, nyelvtanulás támogatás

Munkavégzés helye:

  • Rugalmas munkavégzési hely - Budapest, Pest megye

Várjuk önéletrajzod a rent@alberlet.hu e-mail címre.